.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران؛
عوامل سازنده فیلم موهن ازسگ هم پست‌ ترهستند

خبرنگارشمال نیوز: دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران خبراز رونمایی بازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن پیامبر(ص) در دانشگاه مازندران باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راداد.

به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابلسر: حمزه آزاد دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران درحاشیه رونمایی ازبازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن پیامبر(ص) در دانشگاه مازندران درجمع خبرنگاران رسانه، با اشاره به چگونگی اجرای بازی بیان داشت: در این بازی عوامل ساخت فیلم موهن به صورت شخصیت‌های ناشناخته در آمده‌اند که باید این افراد را در بازی تکه تکه کنید و امتیاز بگیرید که سبک یکی از معروف‌ ترین بازی‌های دنیا ninga fruit است و در این بازی کاراکتر سگ نیز وجود دارد که نباید تکه تکه کرد زیرا امتیاز منفی دریافت خواهید کرد.

وی درادامه، با اشاره به پیام این بازی افزود: پیام اصلی این بازی این است که عوامل سازنده این فیلم موهن ازسگ هم پست‌ ترهستند.

دبیر انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران درادامه نیزبا اهدای این بازی به روح مطهر پیامبر اعظم( ص) و تمامی کسانی که از اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول رنجیده خاطر شده‌ا‌ند، بیان داشت: ما با ساخت این بازی، تلفیقی از علم و عمل را در مخالفت با فیلم موهن بیان کردیم و امیدواریم پیامبر رحمت(ص) این هدیه ناقابل را از پیروان خویش پذیرا باشد.

وی درپایان بابیان اینکه، دانشجویان مازندرانی برای نخستین باردرکشوربازی رایانه‌ای ضد فیلم موهن جسارت به ساحت پیامبراسلام را ساختند، افزود:این بازی محصول مشترک انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه مازندران و شرکت فطرس پویا رایانه است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.